Sunday, June 14, 2009

first breath after coma

bersedih atau bersyukur





Pernah kamu alami atau terbayangkan bagaimana situasi sesorang telah koma dapat membuka mata dan bernafas seperti sediakala?

Bangun dah terus bertanya-tanya apa yang terjadi sebelumnya.Apa yang terdaya cuma mampu tunduk dan mengalir air mata kerana tidak tahu di mana hendak bermula.Terlalu asing dan sunyi.

Tiba-tiba sesorang berada di sisi anda mengusap air mata dan meletakkan tangannya dibahu anda dan berkata...

"Syukur..Tuhan telah beri peluang kedua"


nota : jadi jangan bersedih..bersyukur ya :)

5 orang ahli fikir:

real madrid new fans June 15, 2009 at 10:27 PM  

apa lagi ni yg kau baca..tergantung....kasik terang bg abes....haha...

real madrid new fans June 15, 2009 at 10:29 PM  

lg satu ala ko nk upload gambar jerkan....haha...mcm aku xtaw...mcm harem...nk cite emo jer....bg r cite lawak sket....

*miszleen* June 16, 2009 at 1:56 AM  

mendalam betul la encik ixu ini punye tulisan..jenuh nak carik yang tersirat lagi tersirat itu. hehe

*kak leen*

Ida June 23, 2009 at 4:06 AM  

bersyukur :)

Anonymous June 26, 2009 at 10:41 AM  

kweh.
ble nak friendly lagi.
men kat padang kepong.
lagi 1.
nanti nak g ganu.
nak ikut tak?
text aku balik nanti.
afix.

Back to TOP