Wednesday, December 31, 2008


.Luar biasa tahun baru!.









Disebabkan peperiksaan akhir semester cuma tinggal seminggu saja,jadi saya cuma sempat merasa tahun baru di tempat yang luar biasa -perpustakaan.

Ya,tolong percaya.

Apa-apa pun sempat jugak buat gimik tahun baru dekat perpustakan Digital Siti Hasmah dengan kawan-kawan MMU,tak la rasa macam seorang yang tak ada life.

Terima kasih ika,shaza dan mai beri hadiah banner tahun baru yang cool,tak lupa juga dekat kuyu ambil gambar dengan telefon bimbit yang pehhh.

Azam tahun baru?

Salah satunya kumpul duit untuk kahwin.Serius.



nota : Yahudi ingin lancar serangan fasa ke-2.Kita doakan sama-sama mereka meletup dengan bom sendiri.amin.

9 orang ahli fikir:

Ahmad Baihaqi December 31, 2008 at 12:55 PM  

kahwin?..hebat...ha ha ha

fatin haziqah December 31, 2008 at 7:45 PM  

hihi.wahh banner chantek!
kawin? yay~
nnti jemputtt yee. ;);)

Ina Illyana December 31, 2008 at 8:52 PM  

salam..

waa, khawin adalah satunye azam die disempena taun bru tue.. hehehe.. dah ada calon ke?.. huhu..

waallahu'alam :)

Ida December 31, 2008 at 9:52 PM  

kawen jgn lupa jemput :p
hehehehe

~filzah~ January 1, 2009 at 5:11 PM  

wewitttttttttttttttttttttttt....jgn lupe jmput...
ida, jgn lupe jmput jgak tau...hehe

ixu January 1, 2009 at 7:51 PM  

ahmad~owh terima kasih..haha

ika~mestilah :),sapa2 handle kad sila take note yaahuhu.

kak isna~salam ..ish2 miscomunication ni..salah satu azam thn baru:P

ida~eh jemput2 buat la macam umah sendiri:D


pijah~sila jemput keluarga skali ya huhu :D

pqahsolehah January 2, 2009 at 3:43 AM  

ida sorg je boleh buat mcm rumah sendiri..

haha

kitorg buat mcm rumah izuan je lah...

2010 ye?

areez January 2, 2009 at 3:55 AM  

bole buat mcm rumah sendri ehk....bole tumpang bilik air :P

ixu January 2, 2009 at 9:11 PM  

piqah~huhu 2010 apekahh :P

areez~x boleh..g bilik air kt petronas haha

Back to TOP